رویکرد‌هایی برای به یاد ماندنی کردن بوی رایحه
نوشته شده توسط : علیپور

‌‌‌عطر زنانه خوشبو
رویکرد‌هایی برای به یاد ماندنی کردن بوی رایحه

برخی‌ اشخاص مدام بوی نیکی میدهند تا جایی که می‌اقتدار مسیر تکان آن‌ها‌را با عطری که از خویش به‌ جا می گذارند شناسایی کرد. تا به حالا از خودتان پرسیده‌اید سر این بوی خوش چه می باشد؟

بعضا‌ اشخاص مدام بوی خیر و خوبی می دهند تا جایی که می‌قدرت مسیر جنبش آنان را با عطری که از خویش به‌ جا می گذارند شناسایی کرد. تا به درحال حاضر از خودتان پرسیده‌اید سر این بوی خوش چه می باشد؟

به نقل از ایسنا به گزارش برگزیدگان‌ها، روزنامه معاش ایده‌آل با این پیشگفتار نوشت: به صورت حتم این رمز به یک رایحه لاکچری محدود نمیشود زیرا فی مابین این اشخاص خوشبو می‌باشند افرادی‌ که چندان درپی خرید عطرهای لاکچری نیستند و از طرف دیگر اشخاصی هم تنها عطرهای گران قیمت می خرند البته هیچ‌گاه چنین خوشبو نیستند؛ هر یکسری نمی‌اقتدار تاثیر مدل رایحه را هم درین ماندگاری انکار کرد اما جور خوب بو لزوما به معنای گران بودن آن وجود ندارد البته غیر وابسته از جور رایحه شیوه‌هایی هم موجود است که قادر است ماندگاری و پایداری بو را ارتقاء دهد و نگذارد که بو مطبوع شما به‌زودی و در پهنا یک‌سری ساعت پاک شود.

پوست می بایست پاک باشد

پوست سلامت، سر استعمال پیروز از محصول ها آرایشی و زیبایی میباشد. در آغاز مطمئن گردید پوست شما پیش از استعمال از رایحه تماما شسته و منزه میباشد و هیچ بوی نامطبوعی نمی‌دهد تا بوی رایحه ذیل‌الشعاع قرار بگیرد. همینطور گذشته از به کارگیری از رایحه مطمئن گردید که خراش و آسیب روبازی روی پوست خویش ندارید زیرا مخلوط رایحه با مایعات تن سبب ساز ساخت بوی نامطبوع میگردد.

بو، بوی تن را نمی‌پوشاند

اعتنا داشته‌ باشید که بو برای پوشاندن بوی تن پباده سازی نشده ‌میباشد بلکه نقش آن اضافه خوشبو کردن میباشد، بدین ترتیب در شرایطی‌که تن شما به واسطه عرق کردن بوی تندی میگیرد با رایحه نمی‌توانید آن را بپوشانید زیرا بوی تن شما بر رایحه غلبه می نماید. شایسته ترین فعالیت این میباشد که با ضد عرق و بوبرهایی که برای همین مراد پباده سازی گردیده‌اند بوی تن خویش را بگیرید و بعد از آن با بو تن را خوشبو فرمائید. اما اعتنا فرمائید که رایحه را در جایی که ماده بوبر یا این که ضدعرق به کار گیری کرده‌اید، به فعالیت نبرید. برای ضدعرق‌ها بهتر میباشد بو‌های ملایم را تعیین نمایید که بوی رایحه شما‌را نمی‌پوشاند.

آیا طریقه به کارگیری صحیح از رایحه را میدانید؟

بو را روی نصیب‌های نبض‌دار تن اسپری نمائید، آن هم خیر از مسافت خیلی نزدیک. عطری که از مسافت نزدیک اسپری شود روی یک نقطه عده می شود و احتمال اینکه بوی آن به تلخی بزند، زیاد می شود. دستتان را در مسافت 10 تا 15 سانتی‌متری این نقاط نبض‌دار بگیرید و به آرامی بو را اسپری فرمائید. در زمینه ی مچ دستان یک نکته را به خیال داشته باشید؛ بعداز استعمال از رایحه، مچ‌ها را به هم نسایید، این عمل منجر حاد شدن بوی عطرتان می‌گردد. بعضا‌ها بو را فقط روی گردنشان اسپری می کنند ولی صرفا به گردن اکتفا نکنید زیرا بخش متعددی از بوی عطرتان صعودی خواهد رفت و کمرنگ می‌گردد. مچ دست‌ها برای کامل شدن این پروژه عالی میباشد!

رایحه را روی نبض بزنید

بخش اعظمی از خانم‌ها نمی‌دانند که بو را به کجای پوست خودشان بزنند. بو می بایست به نقاطی که دارنده نبض میباشد زده شود. در واقعیت نقاط دارنده نبض، نقاطی می باشند که مسافت رگ‌ها از سطح پوست به کمترین حد خویش می رسد و در همین نقاط، رگ‌های خونی حرارت بیشتری از خودشان می دهند که به‌ فیس یک پمپ کوچک رایحه کار میکند و بوی رایحه هم بهتر متصاعد می‌گردد. نقاط دارنده نبض عبارتند از مچ دست، پشت گوش، پشت زانوی پا و پشت آرنج دست و نصیب ذیل گلو. درضمن برای اینکه بوی بو دوام بیشتری داشته باشد، روی مچ‌های پا نیز میتوانید بو بزنید که جریان متصاعد شدن بو را از زیر به بالا قابلیت‌پذیر می‌سازد.

وازلین مولکول‌های بو را به دام می‌اندازد

در شرایطی‌که پوست خیلی بی آبی دارید یا این که در صورتی‌که می خواهید تا حد ممکن ماندگاری عطرتان را بالا ببرید، می توانید از وازلین به کار گیری نمائید. کافی میباشد یک لایه خیلی نازک از وازلین را روی نقاطی بمالید که میخواهید رایحه بزنید یعنی روی نبض‌ها و سپس رایحه بزنید. با این عمل مولکول‌های بو عوض این که جذب پوست شوند دربین لایه نازک وازلین گیر کرده و در سود بوی بیشتری از خویش متصاعد می نمایند.

رایحه روی پوست مرطوب بیش تر می ماند

عطرها در اطراف مرطوب ماندگاری بیشتری دارا هستند، براین اساس شما هم می بایست چنین قوانینی را آماده فرمائید یعنی گذشته از استعمال از رایحه، موقعیت پوست خویش را چک فرمایید که آیا کم آب و سوای آب میباشد یا این که رطوبت کافی داراست؟ در شرایطی‌که پوستتان کم آب میباشد پیشین از به کارگیری از رایحه مرطوب‌کننده را فراموش نکنید تا رطوبت و نرمی را به پوستتان بازگردانید. بعضا برندها رایحه مرطوب‌کننده و لوسیون تن با بو‌ای شبیه ساخت مینمایند تا دوام رایحه خویش را چندین برابر نمایند. در شرایطی که رایحه شما این جور میباشد کارتان ریلکس میباشد البته در صورتی‌که از این جور وجود ندارد خودتان بایستی پاره ای خلاقیت به خرج دهید و کرمی گزینش نمائید که بوی شبیه عطرتان داشته‌ باشد. اصلی‌ترین بخش‌های تن برای پاشیدن بو مچ، گردن و پشت آرنج میباشد. پیش از به کار گیری از بو این نصیب‌ها را مرطوب‌کننده بزنید و اذن بدهید تا کرم مرطوب‌کننده به خیر و خوبی بوسیله پوستتان جذب شود، درصورتی که هم پوستی دارید که بعد از زدن کرم مرطوب‌کننده کم آب باقی میماند، بایستی بو را در زمان روز و شب در نقاط متعدد تن تکرار نمایید زیرا پوست کم آب بو را می‌مکد و عطر آن را زودتر از در بین میبرد.

 





:: برچسب‌ها: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: